marți, 20 ianuarie 2009

Reflexia mea...despre mine....


Cufundate intr-o pagina alba eu si cu mine ,gandim si materializam cuvinte .Ati zice ca eu si cu mine sunt una si aceeasi persoana dar nu e asa .Eu ma privesc in aceasta foaie care mereu la inceput este alba si deodata se umple cu acea reflexie a mea in cuvine cu care ma tot confundati...

Vreau sa spun defapt ca ma regasesc oricand in ceea ce scriu ,ceea ce gandesc astern pe o pagina alba fara sa ma sfiesc si fara sa ma gandesc la altceva...Ma pot exprima cum vreau asa ca voi spune cateva lucruri despre mine...In aceasta ipostaza nu sunt decat un alt adept al internetului ,care descoperind un blog al cuiva si captivat de ideile altora a avut incantarea de a-si face unul propriu ...in care sa domine idei proprii...si fiindca sunt incantata sa las pe alti sa isi imagineze un sfarsit pentru prima mea lucrare pe acest blog am sa o las neincheiata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu